Розробка бренду Соледарської територіальної громади
Соледарська територільна громада. Донецька область.
У Соледарі ми мали кілька пригод відразу. Це спуск у шахту, але не просту, а соляну)). Нас чудово зустріли і провели своїми підземеллями з надзвичайно цікавим та знаним екскурсоводом. Здивували підземною залою, гідною найкращого музею сучасного мистецтва. Потім познайомили з місцевими фермерами, які залучають на стажування студентів і радо співпрацюють з ліцеями та коледжами. А потім ми зустрілись з неймовірною сім’єю — людьми, котрі стали справжніми “куркулями” та розвивають гастрономічний туризм на селі.
А коли у нас на півдорозі на зустріч з громадою зупинився автомобіль, нас врятували місцеві автослюсарі. Ми тут ще й колесо пробили, але і тут місцеві хлопці не дали пропасти незнайомцям. Ми були під враженням від доброти довкола, а унікальною ознакою визначили ситих і розніжених вуличних котів та собак, практично як у Стамбулі.
Склавши докупи усі найкращі риси людей та ресурси території визначились, що найкраще їх описує слово — хлібосольна.
позиціонування
Соледарська ОТГ — це сільськогосподарські землі та соляна шахта, це хліб та сіль, якими зустрічати гостей прийнято в українських громадах.
ХЛІБОСОЛЬНА — щедра та щира, котра гарно зустрічає, смачно нагодує та подарує здоров’я і силу.
Це чисте довкілля. Це екологічні продукти.
Це оздоровлення у соляних санаторіях.
Це щирі та чуйні мешканці.
слоган
СОЛЕДАРЬСКА ГРОМАДА — ХЛІБОСОЛЬНА ГРОМАДА
логотип
Буква С у вигляді кристалу. Кристал нагадує про сіль, якою багата громада.
Також відображається цінність кожного населеного пункту ОТГ як грані у великому кристалі.

Основний варіант логотипу — горизонтальний. Логотип може включати в себе повну версію слогану або лише слово ХЛІБОСОЛЬНА, що формує разом з назвою лаконічну фразу «Хлібосольна Соледарська громада». Цей варіант краще сприймається при нанесенні логотипу, наприклад, на одяг, де назва є одночасно слоганом (футболки, бейсболки).

Основним є кольоровий горизонтальний варіант логотипу.
У випадках, коли горизонтальний логотип не підходить під певні пропорції макетів, використовується вертикальний варіант логотипу. В деяких випадках (при необхідності використання одного кольору або у відповідності до потреб дизайну у конкретному випадку) використовується контурний варіант логотипу.
патерн
Патерн — елемент, який дозволяє об’єднувати різні макети в рамках фірмового стилю. В рамках стилю Соледарської громади патерн використовується у випадках, коли є обмежені площини, на яких візерунок може заповнювати площину «на виліт» (тобто до краю макетів). У випадках, коли площина невелика, або нема можливості заповнити візерунком площину до країв макету — використовується фірмовий елемент.

фірмовий елемент
Елемент фірмового стилю використовується для брендування продукції на поверхнях, коли не можна заповнити площину до країв. Всередині фірмового елементу вплетено символ логотипу. Фірмовий елемент може використовуватись як з виділеним символом, так і з контурним.
