Розробка бренду міста Новояворівськ
місто Новояворівськ. Львівська область.
Наймолодше місто в Україні виросло навколо промислового видобутку сірки. Місто, де народився і виріс Кузьма Скрябін, місто, де відбуваються міжнародні спортивні змагання. Вся громада об’єднана довкола головного храму і заснований величезний музей Яворівської культури.
А ще тут вулиці довгий час не мали назви, а орієнтувались усі за номерами будинків.
Місто розростається, але все ж залишається затишним, сімейним і комфортним.
Місцеві своє місто лагідно називають НЯ. Тож, цю “НЯшну” особливість, сповнену любові, ми взяли за основу логотипу, а форму йому дали дуже характерні номери на будинках.
Будете проїжджати до кордону на авто, заїжджайте на смаколики у центр).
Новояворівськ — комфортне місто для зростання та перемог!
позиціонування
Дослідивши активності у місті та провівши сесію з місцевою спільнотою ми окреслили головні перспективні напрямки розвитку Новояворівська, як міста для розвитку молоді та формування відповідно бренду: Молодого. Спортивного. Творчого та Затишного (зеленого) міста.
МОЛОДЕ МІСТО
(як за віком мешканців, так і за історією міста)
ЯСКРАВЕ МІСТО КРЕАТИВНИХ ЛЮДЕЙ
СПОРТ — ОСНОВА ПРОЦВІТАННЯ
Особливим напрямком ми обрали СПОРТ, довкола якого можна вибудувати міжнародний бренд міста для зимових видів спорту, використовуючи наявні ресурси та розвиваючи їх у повноцінний комплекс послуг, товарів та подій. Саме у цьому полі можливо вибудувати економічно успішну стратегію із залученням міст-партнерів закордону.
Наступним ми виділили вигоди проживання у місті серед лісу. Це ЕКОЛОГІЧНА та ЗДОРОВА ТЕРИТОРІЯ для дітей та молоді, а також для усіх жителів та відвідувачів НЯ, адже рекреаційні зони довкола міста у пішій доступності з будь якого куточка.
ЗЕЛЕНИЙ ТУРИЗМ щораз більшої популярності набирає в Україні, отже облаштовані кемпінги та прокладені веломаршрути лісом зі зручностями та інфраструктурою, а також велопрокат, мають потенціал стати прибутковим бізнесом та приваблювати туристів. Мотокроси, для яких є чудові умови (сосновий ліс та піщані грунти), у продовження можуть вирости у клуб з готелем для сезонних з’їздів.
Для розкриття наступних, не менш привабливих, особливостей міста – ми бачимо розвиток МИСТЕЦЬКОГО напрямку, а саме музичного, що має Імена на які може опиратися у цій індустрії (Кузьма Скрябін, Дзідзьо).
МУЗИЧНА РЕЗИДЕНЦІЯ (студія звукозапису, майданчик для виступів та проживання музикантів для створення та запису альбомів з освітніми подіями) на базі Палацу культури «Кристал», чи за можливості у співпраці з місцевими забудовниками у новому районі.
Така інституція буде приваблювати та розвивати місцеву молодь та частково може стати прибутковою індустрією. Розвиток інфраструктури для комфортного розміщення та проведення фестивалю «Молода Галичина».
ДУХОВНА складова бренду – це згуртована спільнота довкола собору. Насправді для бренду має відносне значення, бо на заході України усі містечка релігійні.
слоган
КОМФОРТНЕ МІСТО ДЛЯ ЗРОСТАННЯ ТА ПЕРЕМОГ!
логотип. символ
Концепція бренду. Візуальна основа:
ЧІТКІСТЬ, ГЕОМЕТРИЧНІСТЬ – відображення планування, архітекурності міста (адже Новояворівськ з самого початку створювався як місто).
ВІДСУТНІСТЬ ІЛЮСТРАТИВНИХ СИМВОЛІВ – місто не має настільки відомого та яскравого символу, який міг би одноосібно характеризувати Новояворівськ.
КОЛЬОРИ – за відсутності ілюстративних символів дух міста ми можемо передати кольорами. При цьому певний колір несе певний сенс, а наявність різних кольорів – говорить про різноплановість міста, широкий спектр сфер його життя.


Суто шрифтовий логотип дуже чітко вплітається в імідж сучасного міста, рівні чіткі лінії букв передають стрункість планування та побудови міста.
Даний шрифт також повністю пов’язаний зі шрифтом, який використовується з самого початку існування міста — плиткою викладені номери будинків. Такий логотип найлегше імплементувати в дизайн міста прямо зараз. Достатньо розфарбувати існуючі номери будинків кольоровими квадратами у відповідності до логотипу, і місто відразу стане забрендоване завдяки такій простій інтервенції.
В цьому логотипі сенси, різні сфери життя міста передаються не символами, а кольорами, що використані і в символі, і в самій назві — від основи, матеріального — до високого, духовного.
альтернативні варіанти кольорів логотипу
В деяких випадках можливе тематичне використання логотипу відповідно до сфери життя міста. В такому випадку колір відповідної сфери стає основним, а квадрат цього кольору з основного логотипу стає темно-сірим.
Також у випадку використання логотипу на кольорових фонах — основний темно-сірий колір може змінюватись на білий. Квадрат логотипу, який зливається з кольором фону — стає основного темно- сірого кольору.





фірмовий стиль. елементи
Елемент фірмового стилю використовується в дизайні продукції. Основне використання елементу — в кутах оригінал-макету. Елемент розміщується в кутах по діагоналі. При цьому можливе використання по діагоналі два повних елементи, а в інших кутах — фрагменти елементу, щоб надати більшої динаміки заповненню простору.

фірмовий стиль. патерни
Фірмовий елемент є основою патерну. Патерн — це елемент, який дозволяє об’єднувати різні макети в рамках фірмового стилю. Патерн також зручний для використання при брендуванні площин у публічному просторі, транспорту. Таким чином навіть без використання логотипу поверхні стають яскравішими та отримують зв’язок з брендом громади.












