Розробка бренду Лиманської територіальної громади
Лиманська територільна громада. Донецька область.
Коли ми отримали заявку на розробку цього бренду, зрозуміли, що ми можемо допомогти громаді показати іншу Донеччину — сільськогосподарську та рекреаційну.
Нове відкриття для себе і для людей, котрі про український Схід лише читали і чули.
Отож, з власних вражень, з опитування місцевих жителів та переселенців отримали головний меседж для бренду: Лиманщина — гостинна та відкрита.
Голубі озера, Ямпільський дендропарк та страусина ферма, безліч баз відпочинку, крейдяні заповідні гори та головне — залізнична станція у серці Лиману. Але все ж Ні, головне — люди!!! Це вони тут відкриті і гостинні, вони створюють затишок і облаштовують комфортні умови для гостей, це вони вигадують всілякі розваги. І вони прокачують свій бренд.
позиціонування
Північні ворота Донеччини, привітно відкриті до гостей, котрі захоплюються зеленим та прісноводним туризмом.


Лиманщина заможний куточок області з сільськогосподарськими угіддями, потужним залізничним вузлом, природними багатствами, озерами, лісами, унікальним крейдяним заповідником, чистим повітрям та гостинною громадою.
Відкриті до нових бізнесів, для яких пропонують комфортні умови та прозорі пропозиції. Це громадський бюджет, як індикатор довіри між громадою та владою.

слоган
ЛИМАНЩИНА - НАЙГОСТИННІША ГРОМАДА УКРАЇНИ,
ВІДКРИТА ДО СПІВПРАЦІ ТА СПІЛЬНИХ УСПІХІВ.
концепція бренду. візуальна основа
Згідно думок більшості людей символом Лиманщини є Голубі озера, ліси (та й природа взагалі). Також багато людей відзначають важливість для життєдіяльності регіону залізниці. Це і податки до бюджету, і робочі місця, і іміджева складова.
При цьому очевидно, що гостинність людей на Лиманщини є визначальною рисою характеру. І фактом є політика адміністрації на підтримку розвитку бізнесу, залучення інвестицій і курс на прозорість внутрішньої комунікації. Тому відкритість також бажано б відобразити.
ПАРАМЕТРИ ЛОГОТИПУ:
ілюстративний. відображає: природа, залізниця, голубі озера, ліси
передає відкритість до співпраці та гостинність.
універсальний: для використання не лише в туристичній сфері, а і в бізнесі, інвестиційній діяльності регіону.
логотип
Лиманщина — відкрита. Основний варіант логотипу — символічне зображення відкритих дверей (воріт). За відкритими дверима зображено букву Л.
На її місці можуть бути розміщені інші символи, що характеризують різні сторони Лиманщини.

В даному логотипі незмінним є один елемент — відкриті ворота. Елемент в середині, за воротами — може змінюватись відповідно до потреб. Наприклад, навігація біля озер та рекламні матеріали про водні багатства краю — з хвилями. Матеріали про залізницю — з рельсами. І т.д.







елементи фірмового стилю
Елементи фірмового стилю, що використовуються у дизайні продукції. Поєднання трикутників (краї основного символу логотипу) та піктограм різних сфер життя Лиманщини. Елементи розміщуються по нижньому та верхньому краям макетів. Нижній елемент може дублюватись на всю ширину макету. Верхні елементи розміщуються в кутках.

патерн
Паттерн створений з піктограм різних сфер життя Лиманщини.
