Розробка бренду Бахмутської територіальної громади
Бахмутська територільна громада. Донецька область.
Завершення роботи над цим брендом співпало з початком першого карантину, і тут нам довелося доповнювати, розширювати та збагачувати нашу методику онлайн інструментами.
Але нам пощастило і ми побували тут у різні пори року і назбирали багато вражень у живому спілкуванні. Місцеві жителі дуже люблять своє затишне місто та красиві околиці з незвичайними селами. Панська забудова центру міста дуже контрастує з сільськими територіями, але усіх об’єднує спільна історія і згуртованість людей. Тут навіть логотип ми створювали толокою, разом з місцевими художниками і дизайнерами. Хочеться відзначити, що адміністрація громади організувала нам найповнішу програму зустрічей та екскурсій, котра була запланована у нашій методиці у процесі дослідження.
Тепер, коли ми поряд і є час, заїжджаємо у Бахмут, бо точно знаємо, що тут нас завжди чекають!
позиціонування
Бахмут:
Це мальовниче комфортне місто та лаконічно приєднані сільські громади.
Це зручна інфраструктура та затишна атмосфера.
Разом територіальна громада має потужний ресурс та потенціал для розвитку інноваційного, екологічного підприємництва, сталого економічного розвитку та комфортних умов для проживання як у місті так і у сільській місцевості.
Бахмутська громада:
Це спільна давня історія. Це бахмутський повіт.
Це колектив об’єднаний віковими традиціями.
Це люди, які стоять один за одного стіною.
Це Громада, яка приймає нових мешканців та відстоює спокійта щастя кожного.
Тут тобі завжди раді, і у цій спільноті ти відчуєш себе в родинному колі.
Тут комфортно бути частиною успішної громади, бути жителем чи звичайним гостем.
слоган
Бахмут — це домашній затишок та комфортна громада-родина. Тут завжди добре.
ТЕБЕ ТУТ ЗАВЖДИ ЧЕКАЮТЬ!
логотип
В центрі логотипу — стилізована перша буква назви міста Бахмут. Верхня частина букви нагадує фортецю, що ілюструє потужність громади і пов’язує логотип з концепцією позиціонування.
Буква поміщена у восьмикутну зірку, що нагадує козацьку зірку Алатир. Це ілюструє зв’язок з козацькою історією поселень і розвитку території.
Бахмут називають ще містом троянд, тому знак має вигляд квітки.
Дана проста структура має потенціал динамічно розвиватись у символи та візерунки, котрі будуть маркерами для різних сфер діяльності громади.

Основним є вертикальний кольоровий варіант логотипу. За необхідності, може використовуватись горизонтальний варіант.
В деяких випадках (при необхідності використання одного кольору, чорно-білого нанесення або у відповідності до потреб дизайну у конкретному випадку) використовується чорно-білий варіант логотипу або ж його версія у відтінках сірого.



патерн
Патерн — це елемент, який дозволяє об’єднувати різні макети в рамках фірмового стилю. У брендуванні деяких об’єктів для Бахмутської громади патерн використовується у випадках,коли необхідно заповнити площину фірмовим стилем. Цей патерн рекомендується використовувати у продукції більш офіційного, ділового, святкового характеру. Для продукції молодіжного призначення, рекомендується використовувати для оформлекння площ фірмовий елементю.

елементи фірмового стилю
Фірмовий елемент може використовуватись як у суцільному вигляді, так і в розділеному на складові. Хаотичне розташування складових на площині макетів створює динаміку та легкий настрій.
