Розробка бренду Білокуракинської територіальної громади
Білокуракинська територільна громада. Луганська область.
Тут керівники громади кажуть — ТИ зможеш, а МИ допоможемо!
Перевірено — так тут все і працює!
Громада, об’єднавшись, відразу взялась за відновлення та розвиток своїх територій. Кожному будинку культури крім ремонту встановили більярдний стіл, щоб забезпечити дозвілля місцевим жителям. А ще вигадали Фестиваль патріотичної пісні “Воронцева Слобода”, щоб привабити гостей до своєї унікальної природної родзинки — долини воронців (диких півоній). Вони все роблять, щоб відроджувати колишню славу міцної та злагодженої громади. Тут задокументовано факт викупу з кріпацтва всіх жителів за 60 років до його офіційного скасування, і це все силами самих місцевих кріпаків, котрі скинулись грошима. Ця традиція і сьогодні чудово працює для вирішення місцевих викликів.
позиціонування
Громада, що об’єднує благородних, дружніх та сильних людей.
Кожен із них наповнений здоров’ям місцевих вод, мінералів та східного сонця. По всій території громади крізь родючі чорноземи пробивається акуратна крейдяна товща, що створює надзвичайну атмосферу та лагідно гармонізує ландшафт. У кожного села громади є власне серце — унікальна криниця із цілющою джерельною водою.
Фундамент до активних спільних дій заради благополуччя закладений на Білокуракинщині історично: громада викупила сама себе з кріпацтва ще за півстоліття до його офіційного скасування. Так і досі, вільні та щирі люди спільнодією примножують красу і багатсво свого краю. А у самій громаді активно долучаються до корисних ініціатив та допомагають постійно облаштовувати свій побут і кожен куточок території. Адже будь-хто із жителів — важлива ланка у міцній системі зв’язків. Зв’язків, де щодня кожен на крок ближче до чистоти та повної гармонії із собою та світом.
слоган
ДЖЕРЕЛО СИЛИ ДРУЖНІХ ЛЮДЕЙ!
логотип
Логотип виконано у лінійному стилі. Форма та колір ліній відображають основні характеристики громади: блакитні лінії знизу, закруглені подібно до хвилі — джерела; вертикальні зелені лінії — природа, рослини, сільскогосподарські культури; жовті горизонтальні лінії зверху — сонце та панорамні простори, заповнені пшеничними та соняшниковими полями.
Разом лінії утворюють першу літері громади — Б.

Основним є вертикальний кольоровий варіант логотипу.
В деяких випадках (при необхідності використання одного кольору, чорно-білого нанесення або у відповідності до потреб дизайну у конкретному випадку) використовується чорно-білий варіант логотипу або ж його версія у відтінках сірого.



патерн
Патерн — це елемент, який дозволяє об’єднувати різні макети в рамках фірмового стилю. Патерн також зручний для використання при брендуванні площин у публічному просторі, транспорту. Таким чином навіть без використання логотипу поверхні стають яскравішими та отримують зв’язок з брендом громади. Патерн утворений з ліній логотипу, які поєднуються у різноманітних комбінаціях, що відображає багатогранність громади. Застосування патерну пропонується у форматі “50%”. Половина макетів заповнюється патерном, а інша — чиста, біла (відповідно до характеристики, закладеної в назві населеного пункту — БІЛОкуракине).

елементи фірмового стилю
У фірмовому стилі можуть використовуватись окремі елементи патерну або їх довільна комбінація.
