БІЛОВОДСЬКА громада

БІЛОВОДЩИНА — СТОЛИЦЯ БЛАГОРОДНИХ ВРАЖЕНЬ!

Розробка бренду Біловодської територіальної громади

Біловодська територільна громада. Луганська область.

Чули тут легенду, що колись давно громада, що мала на території 3 потужних кінних заводи, вирішила не будувати до Біловодська залізниці, щоб не наїжджали злодії, ласі до крадіжки коней. Може завдяки цьому, а може тому, що тут коней дуже люблять, заводи досі працюють і є гордістю не лише місцевого рівня, а й державного.

Кілька років тому, Біловодськ, центральна садиба громади, став Столицею кінних заводів. Тут окрім пам’яток архітектурної майстерності, чистопородних коней та діючих заводів ви зможете відвідати скачки на місцевому іподромі, взяти участь у традиційному процесі випікання хліба, пошукати легендарний метеорит та чарівних кремнієвих пальців на схилах крейдяних гір. Туристична інфраструктура тут стрімко розвивається, зелена садиба з традиційними стравами, чудовий краєзнавчий музей, котрий розробляє унікальні маршрути для гостей, а ще нещодавно з’явився готель.

А ще тут є колись діючий аеродром для малої авіації і можливо незабаром сюди можна буде прилітати на вихідні за благородними враженнями.

А поки плануйте наземні маршрути так, щоб обов’язково потрапити у цю надзвичайну громаду.

позиціонування

Природні багатства території — крейдяні поклади, степові трави та цілюща вода — середовище, що дарує силу та здоров’я усім його жителям. Завдяки таким умовам тут засновано кілька кінних заводів ще наприкінці 18 століття, довкола яких розвинулась інфраструктура, економіка та культурне життя.

Окремим надбанням є унікальні інженерні та архітектурні рішення комплексів заводів, які на сьогодні є архітектурними пам’ятками, та досі у чудовому стані і виконують своє призначення. Можливість проводити час та працювати з благородними тваринами приносить спокій та дарує людям сповненість позитивом.

Bilovodsk-photo-Brandville-7

Активні та натхненні жителі громади — неймовірні люди — це дослідники і митці, підприємці та політики, це землероби та берегині традицій.

Тут бережуть та передають з покоління у покоління традицію випікання органічного хліба, збирають фольклор та реставрують старовинні речі.

.

Об’єднавши усі статуси громади, історії та ресурси території
позиціонуємо Біловодщину як столицю/територію/край
благородних вражень!

Це достойне запрошення для туристів.
Це обіцянка гідної співпраці новому бізнесу.
Це привід для гордості для жителів громади.
Bilovodsk-photo-Brandville-15

Серцем громади є чудовий краєзнавчий музей у якому вся історія Біловодчини розкладена на полицях і зберігається для того, щоб кожен житель міг пишатись, а кожен гість захоплюватись досягненнями та успіхами краю. А тут і один з найстаріших відомих ярмарків і клани “нитошників” і знакові перегони, і гончарство і відомі люди. Центр громади є малим містом великих вражень і столицею Кінних заводів.

Тут можна знайти загадкові скам’янілості та древній метеорит, почути безліч історій на межі з легендами за запашним трав’яним чаєм та справжнім медом. Тут вас точно здивують і подарують купу неймовірних, благородних вражень.

Разом територіальна громада має потужний ресурс та потенціал для розвитку інноваційного, екологічного підприємництва, сталого економічного розвитку та комфортних умов для проживання як у місті так і у сільській місцевості.

слоган

БІЛОВОДЩИНА — СТОЛИЦЯ БЛАГОРОДНИХ ВРАЖЕНЬ!

логотип

У логотипі зображено коней, що є особливою ознакою території.

Форма кола передає цілісність і досконалість, у поєднанні з силуетами мами і дитинчати — стабільність і єдність. Образ нагадує романтичні вестерни — степ, тепле проміння сходу сонця, силуети благородних тварин — це обіцянка гостинності, вишуканих вражень та приємної співпраці.

Основним є кольоровий варіант логотипу. За необхідності, може використовуватись варіант з винесеним окремо символом (двоє коней у колі).

В деяких випадках (при необхідності використання одного кольору, чорно-білого нанесення або у відповідності до потреб дизайну у конкретному випадку) використовується чорно-білий варіант логотипу або ж його версія у відтінках сірого.

патерн

Патерн — це елемент, який дозволяє об’єднувати різні макети в рамках фірмового стилю. Патерн також зручний для використання при брендуванні площин у публічному просторі, транспорту тощо. Таким чином, навіть без використання логотипу поверхні стають яскравішими та отримують зв’язок з брендом громади.

Патерн для Біловодської ОГ створений на основі символа, використаного у логотипі. Він поєднує у собі легкість та динамічність із функціональністю, адже його легко адаптувати під будь-яку релевантну задачу.

елементи фірмового стилю

У фірмовому стилі може використовуватись окремо символ або знак в комбінації із кругами різного розміру залитими аналогічним градієнтом.

фірмова продукція

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *