Розробка бренду Гірської територіальної громади
Гірська територільна громада. Луганська область.
Громада активна у 4 зміни, і це не вигадка, а чистісінька правда. Тут 4 діючих шахти і кожна сім’я так чи інакше задіяна у цій галузі, але це лише одна зміна). Бо громада постійно енергійно розвивається в економічному, освітньому та культурному напрямку. Прикрашають публічні простори муралами, проводять фестивалі і освітні події, досягають успіхів у спортивних змаганнях, відкривають нові бізнеси.
Якщо на черговому воркшопі ви зустрінете хлопців з підфарбованими очима, то знайте, вони у нічну зміну добували вугілля, а зараз час для розвитку та навчання.
Своєю діяльністю громада розвінчує міфи про шахтарські суворі міста і просто дивує завзятістю. Усі знають, щоб жити добре, треба вчитись і діяти. Ось до прикладу, громадська організація “Гірський БУМ” встановлює освітлення на сонячних батареях та навчає свою громаду від малюків до літніх людей. А власники місцевої пекарні, колись поставили собі задачу і вивчались у найкращих майстрів, отримали європейський грант і тепер вигадують власні рецепти та готують класичну випічку, тішать гостинністю місцевих та гостей.
А ще тут розкішні береги Сіверського Дінця для зеленого, активного відпочинку.
Об’єднались громади лише восени 2020 року, а руху наробили ого скільки, бо ж активні у 4 зміни).
позиціонування
Цінності
Громада, відкрита до нових сучаcних умов і глобальних змін. Тут вітаються ініціативи малого та середнього бізнесу, підтримуються громадські ініціативи та розвиваються освітні проєкти для дорослих. Гірська громада — активна у 4 зміни! Це мирна та безпечна територія, де цінують добробут кожного та бережуть народну культуру.
Характер
Громада історично формувалась на вугільній промисловості і досі активно працює, а характер мешканців сформований у важкій праці та вирізняється активною життєвою позицією. На сьогодні це активна участь кожного у формуванні стратегії розвитку території, це навчання та діяльність громадських об’єднань, котрі разом з адміністрацією своїми проєктами формують умови для зростання людського капіталу та розвитку малого підприємництва.
Переваги
Різноманітний ландшафт як у діяльності, так і у природі, робить територію громади унікальною та повноцінно забезпечує громаду ресурсами для активного, ефективного та культурного господарювання. Міста, селища та села, як пазлики, складають спроможну громаду, у якій поєднано промисловість, сільське господарство, спортивну інфраструктуру і територію для рекреації на березі Сіверського Донця.
Емоція і обіцянка
Тут драйвовий шум на прохідних шахт, тут звучать запальні народні, пісні тут людно на спортивних майданчиках та у бібліотеках, тут гуляє полями сільськогосподарська техніка, бурлить Сіверський Донець та пахне смачними круасанами.
слоган
ГІРСЬКА ГРОМАДА — АКТИВНА У ЧОТИРИ ЗМІНИ!
Розвиток слогану:
Чотири діла:
Освіта. Праця. Культура. Рекреація!
Чотири пріоритети:
Безпечна. Активна. Свідома. Ефективна!
логотип
Гори-терикони у сучасному графіті стилі — образ сучасної відкритої до глобальних змін громади.
Мозаїка з літер зелених та графітних відтінків показує сутність усієї території, котра поєднує у собі сільськогосподарські угіддя, вугільну промисловість та рекреаційні території.
Слово «Гірська» зашифрована літерами як натяк на освітні інноваційні рішення у громадському секторі.
4 вершини у логотипі — символи основних активностей та пріоритетів громади.

Основним є кольоровий варіант логотипу.
В деяких випадках (при необхідності використання одного кольору, чорно-білого нанесення або у відповідності до потреб дизайну у конкретному випадку) використовується чорно-білий варіант логотипу або ж його версія у відтінках сірого.



патерн
Патерн — це елемент, який дозволяє об’єднувати різні макети в рамках фірмового стилю. Патерн також зручний для використання при брендуванні площин у публічному просторі, транспорту тощо. Таким чином навіть без використання логотипу поверхні стають цікавішими та отримують зв’язок з брендом громади.
