місто Новояворівськ

КОМФОРТНЕ МІСТО ДЛЯ ЗРОСТАННЯ ТА ПЕРЕМОГ!

Розробка бренду міста Новояворівськ

місто Новояворівськ. Львівська область.

Наймолодше місто в Україні виросло навколо промислового видобутку сірки. Місто, де народився і виріс Кузьма Скрябін, місто, де відбуваються міжнародні спортивні змагання. Вся громада об’єднана довкола головного храму і заснований величезний музей Яворівської культури.

А ще тут вулиці довгий час не мали назви, а орієнтувались усі за номерами будинків.

Місто розростається, але все ж залишається затишним, сімейним і комфортним.

Місцеві своє місто лагідно називають НЯ. Тож, цю “НЯшну” особливість, сповнену любові, ми взяли за основу логотипу, а форму йому дали дуже характерні номери на будинках.

Будете проїжджати до кордону на авто, заїжджайте на смаколики у центр).

Новояворівськ — комфортне місто для зростання та перемог!

позиціонування

Дослідивши активності у місті та провівши сесію з місцевою спільнотою ми окреслили головні перспективні напрямки розвитку Новояворівська, як міста для розвитку молоді та формування відповідно бренду: Молодого. Спортивного. Творчого та Затишного (зеленого) міста.

МОЛОДЕ МІСТО
(як за віком мешканців, так і за історією міста)

ЯСКРАВЕ МІСТО КРЕАТИВНИХ ЛЮДЕЙ

СПОРТ — ОСНОВА ПРОЦВІТАННЯ

Особливим напрямком ми обрали СПОРТ, довкола якого можна вибудувати міжнародний бренд міста для зимових видів спорту, використовуючи наявні ресурси та розвиваючи їх у повноцінний комплекс послуг, товарів та подій. Саме у цьому полі можливо вибудувати економічно успішну стратегію із залученням міст-партнерів закордону.

Наступним ми виділили вигоди проживання у місті серед лісу. Це ЕКОЛОГІЧНА та ЗДОРОВА ТЕРИТОРІЯ для дітей та молоді, а також для усіх жителів та відвідувачів НЯ, адже рекреаційні зони довкола міста у пішій доступності з будь якого куточка.

ЗЕЛЕНИЙ ТУРИЗМ щораз більшої популярності набирає в Україні, отже облаштовані кемпінги та прокладені веломаршрути лісом зі зручностями та інфраструктурою, а також велопрокат, мають потенціал стати прибутковим бізнесом та приваблювати туристів. Мотокроси, для яких є чудові умови (сосновий ліс та піщані грунти), у продовження можуть вирости у клуб з готелем для сезонних з’їздів.

Для розкриття наступних, не менш привабливих, особливостей міста – ми бачимо розвиток МИСТЕЦЬКОГО напрямку, а саме музичного, що має Імена на які може опиратися у цій індустрії (Кузьма Скрябін, Дзідзьо).

МУЗИЧНА РЕЗИДЕНЦІЯ (студія звукозапису, майданчик для виступів та проживання музикантів для створення та запису альбомів з освітніми подіями) на базі Палацу культури «Кристал», чи за можливості у співпраці з місцевими забудовниками у новому районі.

Така інституція буде приваблювати та розвивати місцеву молодь та частково може стати прибутковою індустрією. Розвиток інфраструктури для комфортного розміщення та проведення фестивалю «Молода Галичина».

ДУХОВНА складова бренду – це згуртована спільнота довкола собору. Насправді для бренду має відносне значення, бо на заході України усі містечка релігійні.

слоган

КОМФОРТНЕ МІСТО ДЛЯ ЗРОСТАННЯ ТА ПЕРЕМОГ!

логотип. символ

Концепція бренду. Візуальна основа:

ЧІТКІСТЬ, ГЕОМЕТРИЧНІСТЬ – відображення планування, архітекурності міста (адже Новояворівськ з самого початку створювався як місто).

ВІДСУТНІСТЬ ІЛЮСТРАТИВНИХ СИМВОЛІВ – місто не має настільки відомого та яскравого символу, який міг би одноосібно характеризувати Новояворівськ.

КОЛЬОРИ – за відсутності ілюстративних символів дух міста ми можемо передати кольорами. При цьому певний колір несе певний сенс, а наявність різних кольорів – говорить про різноплановість міста, широкий спектр сфер його життя.

Суто шрифтовий логотип дуже чітко вплітається в імідж сучасного міста, рівні чіткі лінії букв передають стрункість планування та побудови міста.

Даний шрифт також повністю пов’язаний зі шрифтом, який використовується з самого початку існування міста — плиткою викладені номери будинків. Такий логотип найлегше імплементувати в дизайн міста прямо зараз. Достатньо розфарбувати існуючі номери будинків кольоровими квадратами у відповідності до логотипу, і місто відразу стане забрендоване завдяки такій простій інтервенції.

В цьому логотипі сенси, різні сфери життя міста передаються не символами, а кольорами, що використані і в символі, і в самій назві — від основи, матеріального — до високого, духовного.

альтернативні варіанти кольорів логотипу

В деяких випадках можливе тематичне використання логотипу відповідно до сфери життя міста. В такому випадку колір відповідної сфери стає основним, а квадрат цього кольору з основного логотипу стає темно-сірим.

Також у випадку використання логотипу на кольорових фонах — основний темно-сірий колір може змінюватись на білий. Квадрат логотипу, який зливається з кольором фону — стає основного темно- сірого кольору.

фірмовий стиль. елементи

Елемент фірмового стилю використовується в дизайні продукції. Основне використання елементу — в кутах оригінал-макету. Елемент розміщується в кутах по діагоналі. При цьому можливе використання по діагоналі два повних елементи, а в інших кутах — фрагменти елементу, щоб надати більшої динаміки заповненню простору.

фірмовий стиль. патерни

Фірмовий елемент є основою патерну. Патерн — це елемент, який дозволяє об’єднувати різні макети в рамках фірмового стилю. Патерн також зручний для використання при брендуванні площин у публічному просторі, транспорту. Таким чином навіть без використання логотипу поверхні стають яскравішими та отримують зв’язок з брендом громади.

фірмова продукція

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *