Розробка бренду Сєвєродонецької територіальної громади
Сєвєродонецька територільна громада. Луганська область.
Один з наших найскладніших проектів. І складність у тому, що в одній громаді об’єднались сільськогосподарські території та науково-технологічний центр Луганської області. Місцевість з глибокою історією та молоде місто, збудоване за кресленням архітектора у 30-х. Неабияка задача у пошуку ідентичності та формуванні іміджу.
Але силами активної громади ми все ж знайшли розумне рішення, як і всі інші, на які спрямований розвиток громади.
Спільним для всіх територій є приборкання піщаної стихії. З якої все і почалось. Засадження сосновими лісами величезних територій, зробили придатними для життя і для господарювання і для розвитку хімічної промисловості сьогоднішню територію громади. Вже сьогодні це — технології «розумне місто», які впроваджуються в усій громаді. А силами місцевих науковців, підприємців, активістів диваків та влади будується імідж — громади розумних рішень у всіх сферах життя.
позиціонування
Історія бренду
Об’єднались території з розвиненим сільським господарством, лісовими масивами та зонами для рекреації з молодим, прогресивним містом з розвиненою хімічною промисловістю, інженерією та ІТ сектором, що є центром освітнього, культурного та економічного життя Луганщини.
Разом територіальна громада має потужний ресурс та потенціал для розвитку інноваційного, екологічного підприємництва, сталого економічного розвитку та комфортних умов для проживання як у місті так і у сільській місцевості.
.
Суть бренду
Інновації та мудрі рішення у всіх сферах економіки та громадського життя.
.
слоган
ТЕРИТОРІЯ РОЗУМНИХ РІШЕНЬ
логотип
В центрі логотипу — літера С. Проста форма логотипу складена з пікселів.
Все починалось з особливості місця — піску (жовті пікселі). Далі довкола посаджено ліси (зелені пікселі). Наступним кроком — зростання промислового, інтелектуального та наукового потенціалу (блакитні пікселі).
Майбутній розвиток — піксель — кольору електрик, як натяк на розвиток цифрових та інноваційних технологій.
Дана проста структура має потенціал динамічно розвиватись у символи та візерунки, котрі будуть маркерами для різних сфер діяльності громади.

Основним є кольоровий варіант логотипу. При необхідності, може використовуватись варіант з винесеним окремо символом.
В деяких випадках (при необхідності використання одного кольору, чорно-білого нанесення або у відповідності до потреб дизайну у конкретному випадку) використовується чорно-білий варіант логотипу або ж його версія у відтінках сірого.
елементи фірмового стилю
Фірмовий елемент сформований на базі логотипу.
Цей елемент може використовуватись в повній формі для брендування об’єктів, площин.
Для оформлення макетів дизайну, які передбачають і інші складові — цей елемент також використовується як другорядний символ. У такому випадку він розміщується “на виліт” по краю макету з різних його сторін. Основне розміщення — обрізаний по середині. Можливі також варіанти використання у кутах макету, тоді в макеті відображається чверть елементу.

патерн
Патерн — це елемент, який дозволяє об’єднувати різні макети в рамках фірмового стилю. Також зручний для використання при брендуванні площин у публічному просторі, транспорту тощо. Таким чином, навіть без використання логотипу поверхні стають яскравішими та отримують зв’язок з брендом громади.
Патерн для Сєвєродонецької ТГ створений на основі кольорів і форм, що використані у логотипі. Він поєднує у собі легкість, яскравість та динамічність із функціональністю, адже його легко адаптувати під будь-яку релевантну задачу.
